torsdag den 27. december 2012

Det første skridt. Afslutningen


Afslutning, halsbåndet tages af.

Et stykke tid efter er de begge travlt beskæftiget med at gøre sig i stand og rydde op og inde længe sidder de i bilen på vej tilbage til hendes hus, sengen og trygheden. Dagens oplevelser bliver vendt og drejet imellem dem og hver især fortæller den anden, hvordan forskellige øjeblikke i deres leg blev oplevet og fortolket.
Da de endelig træder ind i entreen er klokken blevet langt over midnat og de har været i gang i over 12 timer. Trætheden vælter ind over dem, men alligevel lykkes det at tage et bad, inden de kravler op i dobbeltsengen sammen. Hun anviser ham, hvor og hvordan han skal ligge og sådan falder de i søvn, tæt sammen i ske, lunt dækket af tykke dyner.
Næste morgen sover han tungt, mens hun smutter ud af sengen, laver kaffe og gør klar til morgenmad og hun vækker ham med en tør kommentar om, at det vist er sidste gang, at Herskerinden laver kaffe til Slaven. Han kan ikke være mere enig, men inden han for lov til at få sin kaffe, kan hun bruge ham som massør og lægger sig om på maven og forklarer ham, hvordan hun vil have massagen udført.
Det er dejligt at kunne gøre noget for hende, så han bruger meget tid på at få gnedet og knubbet alle dele af hendes ryg. Han sidder overskrævs på hendes bagdel og det føles en anelse underlig at være i denne position, men hans opfattelse af deres relation bliver nu ikke betvivlet, for hun styrer myndigt hans hænder hen over sin ryg. Så får han besked på at flytte sig og hun vender sig med det samme om og spreder sine ben.
”Slik” hun peger på sit skød og han er mere end villig til at udføre ordren og begraver sig igen i hendes glatte og våde kløft. Denne gang går der ikke så langt tid, før hun kommer og da orgasmen begynder at rulle, holder hun hans ansigt væk og bruger kombinationen af hans fingre i kussen og sine fingre på klitoris, til det der bringer hende ud på orgasmens bølge.
Bag efter ligger de under dynen og kæler og kysser og efter et stykke tid, hopper hun igen ud af sengen og efterlader ham liggende på siden, som et brugt stykke legetøj. Han nyder sin stilling, som et redskab for hendes lyst og som et redskab bliver han liggende, fuldstændig som hun havde forladt ham og venter på hendes tilbagekomst og en ny opgave.  Da hun kommer tilbage efter badet, glæder hun sig over hans holdning og roser ham, for at være en god og trofast slave. Og det er han.
Så spiser de morgenmad og han får endelige sin kaffe og de småsnakker om løst og fast og nyder hinandens selskab. Under det hele ligger bevidstheden om, at deres samvær snart er slut, så han forsøger at narre sig selv og holde denne tanke væk.
Efter at de har taget ud af bordet og ryddet op, er der imidlertid ingen vej tilbage og hun beder ham igen knæle foran sig. Han synker sammen på køkkengulvet, det samme sted som dagen før og indtager slavepositionen og med blikket rettet mod gulvet mærker han, at hun træder tæt hen til ham. Hendes hænder løsner langsomt spændet i hans halsbånd og lader det glide uendeligt langsomt af hans nu næsten nøgne hals. Et træk i hendes arme og det er borte og han ser op på hende med tårer i øjnene. Det kan ikke ende her! Det må det ikke! Han kan ikke gå ud af døren og lade alt, hvad der sket bag sig.
Han ryster på hovedet og ser bedende på hende, men igen er hun nådesløs og fortæller ham, at deres leg er slut og at han nu skal træde ud i livet igen. Han skal tilbage til sit liv, sine børn og sin kæreste, men hun lover ham, at der vil blive andre møder, andre seancer.
Stadig meget berørt og grædende kommer han på benene og de omfavner hinanden en sidste gang, inden han klæder sig på og går ud af døren. Idet han svinger ud på vejen, får han et sidste glimt af hende igennem hoveddørens glas. Hun vinker.

Herskerinde tanker:

Vi pakker sammen, vasker os, rengører og rydder op efter os, det er betingelserne for at have nøglen og det ved vi, det er også en slags mental afslutning på legen.
Hjemme hos mig, i bad og i seng – et træt kys, og det er skønt at ligge i ske og mærke hans trætte krops varme ind imod min næsten ligeså trætte krop.
Næste morgen er jeg oppe på toilettet først – men vil have mere – jeg trænger til en lækker morgenslikning – han slikker og bruger fingre igen – en skøn orgasme ruller i min krop. Jeg kunne godt fortsætte, men hverdagen og livet har bud efter os begge, det må vente til næste gang.
Han masserer min krop blidt på ryggen og på forsiden – og så er det op. Bad og han ligger bare og venter på mig og mine ordrer igen – Åh hvor jeg nyder at han bare bliver hvor jeg har efterladt ham – bare ER i min seng, uden selv at søge og påvirke situationen.
Morgenmad. Snak meget snak, oprydning og nu er det tid, vi ved det godt, denne unikke tidsboble skal til at briste.
Han knæler foran mig og jeg løsner halsbåndet på ham. Det er svært at fjerne det, men det skal jeg. Det er en del af legen, gamet, aftalen, for han er en fantastisk mand, med en fantastisk kæreste, hun har givet ham lov til at komme over til mig, og udleve en længsel og lyst, som hun ikke kan opfylde med ham.
Jeg ser han får tårer i øjnene og han skælver let mens vi krammer længe … han finder sig selv igen og – det er alt for denne gang. Denne vidunderlige første gang af forhåbentlig mange andre gange.
Jeg får en sms om at han er godt hjemme – dejligt. Min hverdag er også i gang igen.
Noget af mig svæver stadig rundt i højere luftlag, og det lander langsomt.
Jeg er i gang med at tænke på hvad han skal hedde, når han er min.
Og nu, nogle dage efter, har jeg fundet ud af det.
Han vil elske det  navn han skal have.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar