torsdag den 27. december 2012

Det første skridt 8


Kneppedukken.

De rejser sig fra lejet og drikker vand og spiser et par snacks og forretter den nødtørft, der nu presser sig på hos dem begge. Huset er igen tomt og de færdes igennem gange og rum med duften af hendes safter som et hvirvlende, usynligt kølvand efter sig.
Da de er tilbage i rummet, er det imidlertid blevet hans tur og hun får ham til at lægge sig på briksen med spredte ben, hvorefter hun placeres sig behageligt imellem dem og finder glidecremen frem. Hun smører hænderne godt ind og begynder så at glide og massere hans pik og nosser.
Det er første gang han prøver at få olieret sine kønsdele og fornemmelsen er ny og anderledes og meget pirrende, så hans manddom rejser sig snart og han begynder at stønne liderligt. Hun sidder roligt med et smil på læberne og gnider hans pik med den ene hånd, mens den anden leger med hans pung eller cirkler om hans anus. Han får lov til at lege med sine brystvorter, som hurtigt bliver stive og ophidselsen stiger i hans indre, men han kan ikke komme helt op til klimaks alligevel. Selv om hun prøver forskellige greb på pikken og henholdsvis leger med forhuden over pikhovedet eller massere den længere ned af skaftet, mangler det sidste trin på den orgastiske stige og han når ikke helt op. Måske er han træt, eller måske er situationen trods hans tillid til hende alligevel for fremmed og til sidst får han selv lov til at gribe om pikken og da hun samtidig stikker en finger op i hans anus, kommer han endelig i en lang, lyde-og nydelsesfuld orgasme.
Han takker hende og smiler afslappet og mæt og tror egentlig, at deres leg er færdig, men ikke helt.
Hun beordrer ham til at vende sig om og lægge sig på maven og så forlader hun ham kortvarigt, hvilket straks for alarmklokkerne til at lyde i hans indre. Skal han virkelig have pisk igen? Han er nu så mæt og træt og fyldt af indtryk, at der næsten ikke er plads til mere i hans hoved. Han erkender imidlertid igen, at det ikke er ham, der sætter dagsordenen og lægger sig resigneret til at vente på hendes tilbagekomst og de uundgåelige piskeslag.
Da hun kommer tilbage overrasker hun ham imidlertid ved at få ham til at sprede sine ben yderligere og sætter sig så igen imellem dem.
”Jeg ser, at du er ganske analfikseret min ven. ”Hun leger med hans ømme bagdel og søger så ned til anus, som må ligge helt åben foran hende nu.
”Har du nogensinde prøvet at blive fistet?”
Tanken om, at hun har i sinde at stikke fingrene og måske hele hånden op i hans endetarm er på den ene side skræmmende, men samtidig også meget ophidsende og nedværdigende og han må meddele hende, at det har han ikke.
” Nå, men så må du jo hellere prøve det nu.” Med disse ord trækker hun et par latexhandsker på hænderne, smører glidecremen godt ud over hånden og stikker så en finger stille og roligt op i hans endetarm. Han ligger helt stille og lader hende undersøge hans endetarm, for hun lader fingeren søge rundt derinde, mens hun fortæller ham om den ydre og den indre lukkemuskel, tømningsfunktionen og at han er ren. Så trækker hun fingeren lidt ud og presser så to fingre op, så han stønner lidt, da ringmusklen bliver udvidet. Hun trykker fingrene i bund og han stønner endnu mere ved den pludselig invasion af hans krop, men samtidig lader hun tommelfingeren kærtegne området omkring anus og han slapper igen af og kan nyde fornemmelsen. Langsomt fører hun nu fingrene frem og tilbage og fingerknepper ham, eller hun drejer dem rundt og presser forskellige sider i endetarmen. Så indfører hun den tredje finger og han begynder at føle det første ubehag ved oplevelsen, for ringmuskulaturen er udvidet betragteligt. Han stønner lidt, men hun er ligeglad og begynder igen at kneppe ham med fingrene. Engang imellem støder hun helt i bund og han mærker smerten ved den yderligere udvidelse, det afsted kommer. Igen må han sande, at der er en helt specielt glæde ved at stå til rådighed for hende, for selv om fingerknepperiet er ubehageligt, er det også dejlig frækt og perverst.
Så trækker hun alle fingrene ud og han løfter uvilkårligt bagdelen lidt op imod hende for ligesom at bede om mere. Hun klasker ham hårdt et par gange på ballerne og spørger ham så, om røvhullet er så sultent at det ikke kan vente og han må beskæmmet indrømme at sådan forholder det sig.
”Du er en rigtig kneppedukke, er du ikke?” Ydmygelsen ved ordene svider i ham, men stille hvisker han:
”jo”, hvorefter han igen mærker hendes fingre mod sit anus. Denne gang er hendes indtrængen voldsom, for hun undlader kun at bruge tommelfingeren, da hun lader sine fingre glide op i hans endetarm og han stønner og vrider sig under hendes behandling. Efterhånden som fingrene trænger ind, forøges deres diameter og hans ringmuskel presses til det yderste. Det gør ondt og han er et øjeblik bange for, at hun skal ødelægge den, men hun er forsigtig og trænger kun langsomt og forsigtigt frem. Til sidst kan hun ikke komme længere op og han ligger helt stille og føler sig fuldstændig fyldt ud. Han er spiddet på hendes hånd og har en fornemmelse af, at hun kunne løfte armen og lade ham hænge som en grotesk Mester Jakeldukke for enden sine fingre.
Så begynder hun langsomt at føre fingrene frem og tilbage og oplevelsen af sådan at blive halvt tømt, for derefter igen at blive blokket ud, er grænseoverskridende og ekstrem. Han stønner og vrider sig, men en del af ham er også meget tændt og nyder behandlingen.
Til sidst er det nok og Herskerinden trækker sine fingre ud, smider latexhandskerne og tørrer omsorgsfuldt glidecremen af hans kønsdele og anus. Bevægelserne er kærlige og blide og han føler en stor kærlighed til hende i dette øjeblik.

Herskerindens tanker:

Vi er klar igen – der dufter af frisk fisse, Mmmm en skøn duft.
Nu er det hans tur til at få udløsning, hvis han kan ? Jeg har ikke berørt hans pik specielt meget, bare brugt den til at binde på og slå på – nu må han nyde.
Jeg bruger glidecreme på hænderne, så kan jeg bedre pirre på pikhovedet , og hvor jeg ellers vil pirre. Jeg lader ham selv overtage pikken og ser på hans teknik til at spille pik, jeg tager mig af hans spændte kildne nosser og liderlige røvhul med mine fingerspidser.
Han kommer i en skøn orgasme, jeg nyder det, når en mand han sprælle og give lyd fra sig i hans orgasme.
Han vender sig om på min kommando; det røvhul skal udforskes !
Der var dildoer på et af de billeder, vi udvekslede inden vi mødtes, ham må være til anale lege. Jeg henter handsker i tasken finder mere glidecreme og fortæller ham at nu vil jeg ind i hans liderlige røv. 
Jeg fortæller kort om anatomien i ham, og har mærket at han er ren og at der ikke er afføring overhovedet  i hans endetarm. Det er vigtigt mentalt for ham at vide at jeg er tilfreds med ham – og det er jeg.
En finger, to fingre, tre fingre glider fint  ind – fire fingre kniber det mere med. Mere glidecreme og langsomt udvides hans villige hul så jeg kan presse fire fingre i ham op til knoerne. Han kan ikke mere nu i dag – jeg vil huske at han skal analtræne inden vi skal ses næste gang. Jeg vil have min hånd ind i ham.
Da jeg trækker mine fingre ud, løfter han sig op imod min hånd – han er en kneppedukke ! og ja det er han ! han er stille og spag i stemmen da han indrømmer det – vidunderligt, jeg smiler stort af hans forlegenhed over at være forrådt af han eget liderlige røvhul Mmmmm hvor jeg nyder det !
Jeg tørrer ham af – og vi efternusser stille på briksen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar