søndag den 23. december 2012

Det første skridt 1




Det første skridt.

Følgende er en beretning om et møde, som betød rigtig meget for mig. Det var første gang, jeg oplevede min submissive side foldet helt ud. Det gjorde så stort et indtryk, at jeg blev nødt til at sætte mine tanker på papir. Min Herskerinde blev inspireret og har efterfølgende skrevet sine kommentarer til de enkelte dele:

Det kribler i maven, da bilen snor sig igennem det flade landskab og langsomt nærmer sig sit bestemmelsessted. Han lader den selv finde vej, for hovedet er fuldt med nervøse tanker og overvejelser. Han er på vej til et stævnemøde med en kvinde, som har lovet at dominere ham seksuelt og vise ham, vejen til underkastelse.
Hvordan vil det være at stå nøgen og blottet overfor hende? Vil hun komme til at gøre ham så ondt, at han ikke kan klare det? Vil han bryde sig om at blive styret og kontrolleret? Og vil han komme til at skuffe sine egne og hendes forventninger til mødet?
Svaret kommer hurtigt, for da han er indenfor og ser hende i øjnene, ved han med et, at hun er den, han havde håbet: Et kærligt menneske, et empatisk og følende menneske, et menneske, der har levet år og derfor besidder livsvisdom og erfaring. Men også et seksuelt menneske, et menneske, der sanser verden med de intime sanser: erotikkens ophidsende flimren bag øjeæblet og den korresponderende ild i skødet og kroppens nerveender, der igennem huden indsuger ham, smager på ham.

Hun vender hans gave i hænderne og føler på det bløde og glatte læder, mens hendes halvlukkede øjne sender ham et glimt fuldt af liv og glæde.

”Knæl.”

Han synker lydigt ned på knæ foran hende i køkkenet, slår øjnene ned og bøjer nakken.
”Nu sker det, nu afgiver jeg min vilje og lader mig lede. Nu hengiver jeg mig til lysten og nydelsen i nuet uden bagtanke, overvejelse eller mål. Nu accepterer jeg, at smerten bliver min ledsager og rejsekammerat. En kammerat, der overraskende nok har vist sig at føre til bevidsthedstilstande og sansninger af hidtil ukendt fryd.” Billeder af tidligere erfaringer flasher igennem hans hoved og han ser sin halvnøgne krop udspændt på sort baggrund, mens piskeslag igen og igen sender bølger af svidende smerte igennem hans krop. Og han husker den tiltagende fornemmelse af at svæve væk og blive rolig. Fornemmelsen af fred og glæde, der gennemstrømmer hans krop. Han smiler.
”Så du vil underkaste dig mig og være min slave?” Ordene er ledsaget af hendes hænder, der spænder det sorte læderhalsbånd fast om hans hals og han mærker nakkehårene rejse sig i øjeblikkets intensitet. En hånd under hagen for ham til at se op og ind i hendes mørke øjne i det brede ansigt. Kraften fra hendes dominans stråler ned imod ham og han erkender sin lyst og sit behov for at være netop det: Hendes underkastede, hendes slave.”
” Ja, det vil jeg..” Det føles mærkeligt at høre ordenen komme ud af hans mund, for hjernes rationelle og oplyste vigtigpeter gør straks oprør. ”At underkaste sig.” ” At være en slave.”
Han er jo en selvstændig, voksen og selvbevidst mand med liv levet og styr på det meste. 200 års kamp for menneskerettigheder og individets frihed sidder mejslet ind i hans hoved og har udmøntet sig til politisk stillingtagen og kritisk bevidsthed i hele hans voksenliv. Ingen bør være slave eller underkaste sig et andet menneskes luner, selvfølgelig ikke!
Og alligevel har han i dette øjeblik bare lyst til at slippe kontrollen over sit liv og følge den søde kalden, der ruller som en lavastrøm igennem hans årer. Den virkelighed han er på vej til at træde ind i, ligger som en parallel dimension ved siden af hverdagens trivialiteter.                                               Erotikkens blodrøde puls ligger som en tåge over byen og den der kan sanse den, ser hvordan forunderlige væsener af hidtil uset skønhed befolker den og lever et liv i kroppen og sansernes vold. Her er logik og rationale forment adgang og kun kroppens umiddelbare og spontane følelse, nervernes sang i cortex og lystens hidsigt blindende tryk er tilstede
De kører til et sted, hvortil hun har en nøgle. Et sted som er indrettet til lyst, leg og underkastelse.            Da de senere træder ind i de dunkle lokaler er han ved at have fundet sit mentale ståsted. Som alle kvinder er hun dejlig og dragende og tanken om at være til rådighed for hende uden at skulle præstere, uden at skulle strutte med hanekammen og ryste de spraglede fjer er befriende.
Her behøves intet smart tøj, frisk bemærkning eller intellektuel samtale. Han er jo allerede valgt! Hun vil jo have ham, for hun har helt konkret givet ham halsbånd på og derved markeret ham som sin ejendom. Lige nu tilhører han hende, som et stykke bagage eller et kæledyr! Han skal bare være krop og væsen for hende. Intet andet.
De bærer tingene ind fra bilen og han får besked på at pakke sit legetøj og beklædningsgenstande ud og lægge dem på den store madras. Selv vil hun klæde om og så komme tilbage og inspicere udvalget. Hun går hen til reolen, tænder musikanlægget og snart flyder dæmpet, meditativ musik ud i lokalet.
Det virker beroligende og han giver sig til at finde forskellige gags og manchetter frem fra posen, samt de mange sorte stykker latexpåklædning. Fra det øjeblik han blev seksuelt vågen har han fundet synet og lugten af gummi og latex ophidsende og fornemmelsen af det bløde og eftergivende materiale mod hans hud har altid virket seksuelt pirrende på ham. Mens han lægger hætter, handsker, strømper og bluser af det skinnende sorte materiale frem på madrassen mærker han trods musikken usikkerhedens ubehagelige tilstedeværelse i hans maveregion,” Hvad nu, hvis hun ikke deler denne fetish med ham og finder det lattervækkende og komisk? ”Hun har ikke ytret sig om dette emne og muligheden for at føle sig forkert og dum piner ham, mens han ordner tingene.
Da han er færdig med sin opgaver, går han lidt formålsløs rundt i det store lokale og venter på, at hun skal komme tilbage, mens uroen kværner rundt indeni. Efter et stykke tid indser han endelig, at måden at overkomme sin angst på, selvfølgelig har ligget lige for hele tiden:
Det er jo ikke op til ham at gøre sig bekymringer om, hvad der er rigtigt og forkert. Han har jo netop sat sig selv fri for en sådan byrde og valgt at lade hende beslutte, hvad der er godt for ham. Med denne erkendelse i hovedet synker han ned på knæ foran madrassen og indtager den obligatoriske slave position: Knælende med let spredte ben, så den dominante har nem adgang til kønsdelene, bøjet hoved for at signalere underkastelse og åbne og opadvendte håndflader, for at vise modtagelighed og åbenhed.
Straks falder roen over ham og han falder ind i sig selv til en tilstand af afklaret venten.


Herskerindens tanker.


Han kommer i dag.

Vi har talt og skrevet sammen længe, du min kommende slave. I dag kører du fra den ene ende af landet, til den anden ende. For at underkaste dig min dominans – for at gøre mig til din Herskerinde.
Dominansen er dobbeltsidet, ingen styrende Herskerinde uden en slave som underkaster sig. Dybden er inderligheden i at bestemme og ærligheden i underkastelsen. Jeg tror du har den ærlighed, som en af dine inderste sider, i din unikke natur.

Gaven er en smuk buket blomster – der hvor buketten skal i vasen, har han sat halsbåndet to gange rundt om. Jeg tager halsbåndet af buketten, findet en vase og pakker buketten ud – den står smukt.
Han har set på det og venter – jeg vender mig mod ham og siger ”Knæl”
Jeg kan mærke hvordan han kæmper, inde mellem ørene, mens hans krop gør som jeg befaler. Langsomt sikrer jeg mig at halsbåndet er sat i det rigtige hul, mærker efter med en finger, at han ikke vil blive generet foran på struben.
Han bekræfter at han vil være min slave – jeg sanser  for alvor min magt nu, nyder den og mit skød får en ekstra tyngde i dette øjeblik. Min sexualitet hersker nu over hans, sålænge vi er i dette smukke BDSm-univers – slaven er MIN !
Vi kører ind til stedet, taler om alt og intet på vejen, parkerer og bærer tingene ind. Jeg skal skifte tøj og slaven skal pakke ud, så jeg kan se hvad han har med fra lystens hemmelige tasker. Jeg ved hvad jeg har med.
Jeg sætter musik på, ser på at han nusser med tingene, jeg kan se at han finder ro i denne opgave, jeg går ud og klæder om. Jeg nyder visheden om at han som slave, venter på mig, mens jeg forvandles den visuelle Herskerinde jeg også er.
Jeg har skiftet tøj – Mmmm nyder at være klædt på til leg. Han er sikkert færdig nu, jeg går und i rummet – og ser ham i slavestillingen – jeg elsker at se ham sådan – det tænder mig at han ikke lader tankerne fare, men kan vente – finde nydelse i at vente på mig. Jeg løfter hans ansigt med min hånd og ser ned i den mest lysende blå overgivelse jeg kan ønske mig !



1 kommentar:

  1. Jeg læser med glæde om jeres oplevelser sammen. Det er smukt og medrivende. Selvom jeg har hørt og læst om det allerede, slår det mig igen, hvor fint I passer sammen som Herskerinde og slave <3

    SvarSlet