torsdag den 27. december 2012

Det første skridt 7


Herskerindens tilfredsstillelse.

De ligger tæt sammenslynget i lang tid og taler fortroligt om deres oplevelser og følelser, mens kys og kærtegn udveksles og mentale bånd knyttes tættere og tættere.
Nu springer der igen mentale gnister imellem dem og hun rejser sig pludselig fra lejet og får ham til at finde ind på midten af briksen. Inden han egentlig forstår hvad der sker, sætter hun sig overskrævs over hans hoved, med et knæ ved hver skulder og sænker så stille og roligt sit underliv ned mod hans ansigt. Hans syn blokeres af skødets forbjerg med den åbne, glatte kløft og han strækker sultent sin mund op og begynder at slikke og kysse hendes silkebløde kærlighedsrevne. Herskerinden stønner og sænker sig helt ned over hans ansigt og hengiver sig i de følgende øjeblikke til hans tunges spillende bevægelser.
Hans verden er blevet reduceret til et dunkelt, blødt tempel for den kvindelige seksualitet og han lever med mund og næse boret op i hendes kusse. Hendes sekreter trænger ind overalt og han er som besat af at slikke, suge, kysse hendes klitoris og skamlæber. Tilværelsens øjeblikkelig formål er at give hende nydelse og han prøver af al magt at nå dette mål. En gang imellem må han dreje hovedet og hive efter vejret, inden han igen vender tilbage til denne våde og glatte grotte, hvor han som en minearbejder hele tiden finder nye områder, der skal undersøges og bearbejdes.
Så rejser hun sig endelig fra den anstrengende stilling og får ham til at rykke over på den ene side af briksen, hvorefter hun lægger sig og spreder benene. Hun tager hans højre hånd og fører den ned til sin kusse og betyder ham, at han skal berøre, knubbe og pirre hendes køn, men han er allerede i gang og lader sine fingre glide og massere hendes glatte og svulmende skamlæber.  Han kysser hende overalt, hvor han kan finde bar hud og er langt væk i ophidselsens favntag, mens hans fingre giver nydelse til Herskerinden og inden længe, når hun den første orgasme og stønner sin ekstase ud.
Da orgasmens dønninger er aftaget, flytter hun sig ind på midten af briksen og beordrer ham til igen at slikke hendes kusse.
Han griber om hendes lår og begraver sin mund i hendes revne og forsøger at påvirke alle de følsomme områder med sine læber og tunge. Han er meget ophidset nu og kan mærke sin manddom dunke og strække sig for at fuldbyrde sin mission og han er lige ved at falde for fristelsen til at kravle lidt frem og bore sig op i hendes kusse og tage hende hårdt og hurtigt.
Så stærk er den mandlige drift, at han virkelig skal tage sig sammen og kæmpe for at forblive tro mod sin underkastelse, men han overvinder sig selv og kan lægge afstand til sin umiddelbare lyst. I underkastelsen, i blotlæggelsen af sindet ligger belønninger, der er langt større end den kropslige tilfredsstillelse, for her kan sjælen slippes fri og mennesket blive til et med eksistensen.
Så skubber hun hans hoved væk fra skødet og får ham til igen at lade fingrene tale deres sprog på hendes klitoris, men hun er for utålmodig og inden længe forviser hun hans hånd til skamlæberne og kussens indre svulmende G-punkt og overtager selv sin klit og kommer kort tid efter endnu engang.
Det er dejligt og givende, men denne orgasme er kun forløberen for noget større, så han for ikke lov til at hvile, men må fortsætte fingerarbejdet imellem hendes lår, mens hun selv tager vare på hendes tændingspunkt for enden af skamlæberne. Kort tid efter ruller en kraftfuld orgastisk bølge igennem hende og hun stønner og råber højlydt i ekstase, mens hendes krop gennemrystes af krampetrækninger. Mens det foregår, gnubber han hårdt på og i hendes kusse og hun presser instinktivt sit underliv ned mod hans fingre, mens hun kaster sit hoved fra side til side.
Da orgasmens dønninger har løbet sig døde på den indre kyst, slapper de begge af og ligger tæt i omfavnelse. Hun fortæller ham, at det ikke er mange, der har fået lov til at hjælpe hende til så stor en orgasme så tidligt i et forhold og han føler sig stolt og umådelig glad ved komplimentet. Der er en stor tilfredsstillelse ved at kunne give lidt af det igen, som hun allerede har givet ham og han ser kærligt på hendes kloge ansigt.

Herskerindens tanker:

Han. Er. Min. 
Nu skal han vide hvad hans overgivelse har gjort ved mig, flere gange har jeg haft lyst tila t tage hans fingre og lade dem føle mit varme våde indre, nu skal han mærke det og smage det.
Jeg sætter mig ind over ham, han er udstrakt på briksen og han slikker intenst, undersøgende og rigtigt lækkert – jeg bliver bare endnu mere tændt. Jeg kærtegner hans krop, niver lidt i hans brystvorter mens jeg siddet på hans ansigt, han må gispe efter luft. Mmmm jeg nydet det.
Jeg får et par mindre orgasmer og vil have mere !.
Jeg ligger mig ned og fører hans hånd ned til min kusse – fortæller ham hvordan han skal bevæge fingrene på min klit og i min kusse, han er god – god ! og jeg får endnu et par orgasmer af hans fingre.
Jeg vil have mere – meget mere, han glider ned af briksen og slikker mig, bruger fingrene på mig ÅH det er SÅ skønt nu. Jeg kan mærke at dagens mange timers spænding har bygget en kæmpe orgasme op i mig, den skal han forløse !
Jeg kommanderer ham til at fortsætte med fingre og mund, han adlyder mere end villigt, og så koncentrerer jeg mig om klitten – og kommer i en kæmpe sprøjteorgasme ud over ham, og jeg ligger længe og nyder efterdønningerne med ham mellem mine ben – MIN slave, min underkastede, som har givet mig alt hvad jeg har bedt ham om indtil nu.
Tændt, stadigvæk, tilfredsstillet, mæt og alligevel nusse-liderlig, vi ligger tæt og lander igen oven på denne min fantastiske forløsning. Det er første gang en partner har givet mig så stor en orgasme første gang vi er sammen.
Nyder ham – meget !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar