tirsdag den 8. januar 2013

Subspace



Hun bandt mine hænder foran og løftede dem derefter op over mit hoved.      

 Så kom de hårde håndslag på begge mine balder, som skulle varme huden og de underliggende lag op. Derefter fulgte serier af slag med forskellige redskaber, nogle hårde og brændende, andre mildere og næsten kælende.                                                                                                                                                                          Hun koncentrerede sig primært om mine balder og lår, men på et tidspunkt sparkede hun mine fødder fra hinanden og skaffede sig derved adgang til indersiden af lårene og naturligvis mine nosser og pik. Jeg havde lært at arbejde med smerten og var fokuseret på min krop og dens reaktioner. Hver gang pisken landede på huden, trak jeg vejret dybt og kunne derved styre smerten og mærkede, hvordan fornemmelsen efter et stykke tid gled fra ren smerte over i noget andet? I starten var det bare en mildere smerte, men efterhånden blev det til en slags stikkende varme eller skal jeg sige hård kilden?
Efter et stykke tid sænkede hun mine hænder, vente mig om og bandt mine hænder bag om stolpen, jeg lænede mig op af. Jeg kunne mærke, hvordan huden på lår og balder var varm og levende og jeg var allerede nu i en lettere bedøvet sindstilstand. Mit indre var i ro, for jeg havde fra starten benyttet mine meditationsteknik til at styre smerten. For det meste lukkede jeg øjnene og nød min hengivelse og underkastelse, samtidig med at det forstærkede den fred, der var ved at opstå. Nu fyldte denne ro mit indre, mens jeg samtidig var fokuseret på min Herskerinde og hvad hun ønskede af mig.        

Heldigvis var hendes krav meget lette at efterkomme for hun ville have min krop til at slå på, til at pine og til at pirre. Hun bandt derfor min pik og nosser op og førte snorene dernede fra op til mit halsbånd og strammede til, så enhver bevægelse af overkroppen resulterede i træk og stræk af mine kønsdele. Det faktum, at hun kontrollerede min lyst og beherskede min manddom med sine snore var en ophidsende fornemmelse, som sydede i min hjerne. Nu legede hun lidt med mine brystvorter inden hun kronede dem med et par klemmer og fortsatte bearbejdningen af kroppen med piskene. Min krop var jo hendes krop og det gav hende glæde at gøre disse ting ved mig. Selv var jeg opfyldt at en stor ydmyghed og taknemmelighed over at kunne tilfredsstille hendes lyst og samtidig var denne underkastelse selve kilden til mit væsen.
Da hun endelig var tilfreds løsnede hun mine bånd og mine arme faldt slapt ned langs siden, mens jeg hang op af stolpen. Min bevidsthed svævede og jeg følte mig let og ikke helt til stede. Indtryk fra omgivelserne og lyde syntes at komme langt væk fra, men jeg var alligevel ikke særlig interesseret. Kun Herskerindes nærhed og berøring havde værdi og føltes som elektriske stød mod min hud.

Jeg havde mest lyst til at lægge mig ned på gulvet her og nu, men min kæreste og min Herskerinde hjalp mig hen at sidde og som en kludedukke klaskede jeg sammen på lejet. Det kildrede og brusede i min krop og jeg havde det som efter en operation, hvor bedøvelsen stadig er tilstede i kroppen. Jeg havde lukkede øjne for det var svært at holde dem åbne og forøvrigt forstod jeg heller ikke, hvad jeg så, men svømmede hele tiden væk i et lyserødt bambiland af lykkefølelse.                                                                                                                                Mine ledsagere talte hele tiden til mig, holdt om mig og glemte min hånd for at fortælle mig, at de var med mig og passede på mig, for jeg var totalt forsvarsløs og nøgen som et nyfødt barn. Tale var umulig, for selv om ord formedes i min bevidsthed havde jeg ikke redskaber til at formulere dem og lade dem løbe ud af munden.                                                                                                                                                                               En simpelt ting som at holde på den flaske vand, der blev mig tilbudt, var ikke mulig, så Herskerinden fik mig til at drikke ved at lade vand flyde fra hendes mund over i min i et langt kys.                                                                               Tid havde ingen mening og jeg drev ud og ind af bevidstheden i takt med at bølger af svimlende bedøvelse steg og faldt som tidevand i min krop. Jeg begyndte at kæmpe for at åbne mine øjne og fik endelig indtryk af skikkelser og bevægelser ind på nethinden. Min krop var slap og ledeløs, så jeg så, hvad der kom ind i mit synsfelt, hvilket så skiftede, hvis hovedet rullede over til den anden side.                                                                           En følelse af at være totalt åben, totalt forsvarsløs og totalt afhængig fyldte mit indre, men det gjorde ingen ting, det var O.K. For samtidig hermed var jeg bevidst om, at jeg blev våget over, at de to vigtigste kvinder i mit liv; min Kæreste og min Herskerinde, som sad på hver sin side af mig. De fortsatte med at tale til mig og nu blev trangen til at berolige dem, forklare dem, at jeg havde det godt, så overvældende, at jeg møjsommeligt  fik formuleret sætningen; "jeg er O.K."
Jeg åbnede øjnene og så indtrængende på min kæreste, men selv om, jeg pressede på og kæmpede for at sige noget, kom der intet over mine læber. Lidt senere gjorde jeg igen et forsøg og denne gang lykkedes det mig at sige "..O.K" til min Herskerinde. Dette blev gentaget til min kæreste og efterfulgt af mit første smil..

Nu var jeg på vej tilbage og for at forstærke forløbet, hældte Herskerinden et flaske vand ud over min overkrop efter at have løsnet min korset, således at jeg også kunne trække vejret mere frit. Langsomt men sikkert blev jeg mere bevidst og tilstede, men den ulne kildrende fornemmelse forsvandt ikke.                                         Heller ikke, da jeg senere skulle bevæge mig ned af trapper og frem til garderoben, hvorfor de to kvinder måtte støtte mig, som var jeg en gammel mand. Jeg følte mig fortsat nærmest beruset og fuldstændig ligeglad med, hvad der skete med mig, så længe jeg kunne være i selskab med mine "guardian angels." De sørgede for, at jeg blev klædt om og herefter kørte min kæreste mig hjem, hvor hun puttede mig som var jeg et lille barn.

Dagen efter var jeg fortsat påvirket og bevægede mig langsomt og med famlende bevægelser, ligesom jeg de første par timer fortsat havde tilbagefald og smuttede væk fra virkeligheden engang imellem.

Dette var mit første møde med "subspace", et sted i min bevidsthed, jeg gerne vil besøge igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar